دوشنبه ۰۱ تیر ۰۵

ايجادوب

در اين سايت خاطرات مو مي نويسم تا بتونم با يكي حرف بزنم و دق نكنم????

۱۵۹ بازديد

سلام من اميرپارسا هستم. علت ايجاد اين وب اين است كه ميخوام خاطراتمو توش بنويسم كه فكر كنم از اسمش معلوم????