دوشنبه ۰۱ تیر ۰۵

آرشیو تیر ماه 1396

در اين سايت خاطرات مو مي نويسم تا بتونم با يكي حرف بزنم و دق نكنم????

۱۵۶ بازديد

براي شناخت بهتر من بر روي (( اينجا )) كليك كنيد.

۱۵۹ بازديد

سلام من اميرپارسا هستم. علت ايجاد اين وب اين است كه ميخوام خاطراتمو توش بنويسم كه فكر كنم از اسمش معلوم????

۱۳۴ بازديد

ما پس فردا با اتوبوس به هريس ميرويم. البته چون از كرج به هريس نمي روند بايد با اتوبوس به تبريز برويم و بعد يكي از فاميل ها بيان دنبالمون و ببرنمون به هريس ولي شايد به مراسم عقد پسرخاله بابام كه هم ميشه پسرعمه مامانم بريم كه تو تبريز برگزار ميشه.